[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/5″][vc_column_text]Dla producenta wody Nata Aqua przygotowujemy głównie packshoty. Pojawia się materiał kompozycyjny. Zerknijcie na kilka ujęć z ostatnich sesji.

Co jest najważniejsze przy konkretnie tej współpracy?

Mineralizacja, na pierwszy rzut oka nabywca musi wiedzieć z jaką wodą ma do czynienia. Rozróżniliśmy więc wody, delikatnie gazowaną od gazowanej tradycyjnie.

Wizualnie skupiliśmy się na tym by butelka miała “czysty” i estetyczny wygląd. Brak więc głębokich, szarych cieni. Sama bryła produktu jest świetlista i zakreślona lekką ramką. Etykiety są barwne, odpowiednio doświetlone i czytelne.

Pojawia się światło, które w swej postaci buduje przestrzenność i podkreśla kształty. Te natomiast, w przypadku NATA, często wykraczają poza utarte standardy.

Tak na marginesie i bez grosza kokieterii. Woda od Nata to moja aktualnie już ulubiona woda na równi z konkurencyjną rozpoczynającą się na P.!  Polecam, Mateusz z marszala. :)[/vc_column_text][vc_empty_space el_class=”only_mobile”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][edgtf_image_gallery type=”masonry” enable_image_shadow=”no” number_of_columns=”one” space_between_items=”huge” images=”6329211,6329214,6329212,6329213,6329215″ image_size=”full”][/vc_column][/vc_row]