Close
Type at least 1 character to search
Do góry
Ułożenie produktów do zdjęć.

Packshoty odzieży? Czyli jakie? cz. 1

Rodzaje packshotów odzieży

Zacznijmy może od tego jak możemy zaprezentować odzież. Na pierwszy ogień pójdą 3 najbardziej popularne rozwiązania.

Prezentowane zdjęcia nie są packshotami naszych klientów i zostały przygotowanie na potrzeby niniejszego artykułu.

Packshoty typu duch

To zdecydowanie najbardziej wzięta aktualnie forma prezentacji odzieży. Packshoty wykonywane na niewidocznym manekinie, bardzo dobrze prezentują ubrania i są zdecydowanym ulubieńcem firm modowych, portali internetowych czy prasy, a tym samym wysoce dopracowanym produktem marszalstudio.

Zdjęcia odzieży wiszącej

Mogą być realizowane z wieszakiem lub bez niego. Oprócz efektu minimalizmu, możemy zrealizować wizję lekkości i zwiewności, lub zupełnie przeciwnie – pokazać krój takim, jakim jest.

Zdjęcia odzieży na płasko

Forma ta pozwana na najwierniejsze odwzorowanie „surowego” fasonu, co jednak nie jest koniecznością. Dzięki pracy stylistki tutaj również możliwe jest osiągnięcie efektu, którego oczekuje klient – bardziej lub mniej sztywnego.

Jak powstają takie zdjęcia?

Za przykład weźmy osławione już “duchy”. Czym jest packshot na duchu? Jest to zdjęcie produktu, powiedzmy koszulki z widocznym środkiem. Produkt zaprezentowany jest jak na modelce ale z widocznymi elementami wewnątrz.

Na planie zdjęciowym

  • szykujemy produkty (rozpakowujemy, usuwamy metki, prasujemy i czyścimy)
  • przygotowujemy studio wraz z oświetleniem
  • stylizujemy ubrania
  • robimy zdjęcia

Podczas edycji

  • szparujemy
  • czyszczenie
  • używamy technik zaawansowanego retuszu (bez strat jakości)
  • dodajemy różne efekty
  • formujemy sylwetkę
  • składamy ujęcie z wielu zdjęć
  • usuwamy niechciane elementy i obszary
  • uwydatniamy istotne detale (między innymi takie jak: metki, guziki, suwaki, metalowe okucia, wstawki, odblaski czy brokat)