Przy współpracy z Eco Cerą, od samego początku wiedzieliśmy, że marka powstała, po to, by tworzyć wyłącznie naturalne i skutecznie działające kosmetyki.
To już dość spory zbiór informacji, a na pewno wystarczający, by zacząć działać.
Jak ukierunkowaliśmy naszą pracę w studiu? Od początku! Przede wszystkim, na wstępie określiliśmy, czym dla nas wyróżniają się kosmetyki produkowane przez Eco Cerę. Po burzy mózgów jednogłośnie stwierdziliśmy, że przed cały szereg skojarzeń, najsilniej wysuwa się słowo “transparentny”. Dlaczego? Odpowiedź dalej.
Fotografia produktowa
Packshoty
Fotografia reklamowa
Kompozycje
Content na media społecznościowe
Najpewniej dlatego, że każde z kilku znaczeń tego słowa można przypisać kosmetykom Eco Cera. Transparentny to inaczej świetlisty, przejrzysty i jawny, czyli nie mający nic do ukrycia. Stwierdziliśmy, że zarówno dla marki jak i dla jej konsumentów ostatnie znaczenie jest chyba najistotniejsze.
Mamy więc przed sobą naturalne, transparentne kosmetyki, a w dodatku pięknie wykonane i zapakowane. Z takim zapleczem merytorycznym ruszyliśmy do działania. Zależało nam na tym, by każdy – zarówno stały jak i przyszły konsument, patrząc na nasze zdjęcia tych niezwykłych kosmetyków, mógł rozbudzić w sobie pozytywne skojarzenia.