Dobrze przygotowane zdjęcia produktowe są jak plan treningowy – aby były skuteczne, muszą być odpowiednio przygotowane. Jakie kadry sprawdzą się doskonale? Podrzucamy kilka inspiracji!
Zdjęcia produktów na białym tle
Nawet w najbardziej różnorodnym planie treningowym, pojawiają się elementy stałe, których wykonywanie to must have podczas każdej wizyty na siłowni. Ich odpowiednikiem w ofertach sklepów internetowych są packshoty prezentujące najważniejsze cechy produktów. O ich rodzajach pisaliśmy już w poprzednich artykułach ➡️ Czym jest packshot. Tu również podkreślimy, że ich obecność nie tylko zapewnia estetyczny wygląd platformy sprzedażowej, ale także przyciąga wzrok klienta.
Rezygnując z rozpraszaczy w kadrze, mamy pewność, że nic nie odciągnie kupującego od oferowanego produktu. Odpowiednie użycie oświetlenia, wydobędzie natomiast zalety produktu – jego formę, strukturę i funkcjonalność. Packshoty sprawdzą się zarówno przy produktach bardzo dużych, jak i małych.
Zbliżenia na detale
Skoro o funkcjonalności mowa, tę doskonale eksponują zbliżenia na detale. Dzięki temu klient będzie miał możliwość przyjrzenia się wykończeniu czy szczegółowym elementom. Weźmy, na przykład, turystyczne raczki, których ostre końce najlepiej widać na zbliżeniach. Albo multitool. W tym narzędziu ukrywa się tyle elementów, że, by dostrzec je wszystkie, bez zbliżenia ani rusz!


Packshoty odzieży
Komfortowe wykonanie treningu może ułatwić funkcjonalna odzież. Ta w zależności od uprawianego sportu może różnić się od siebie. Niezwykle istotne jest więc wyeksponowanie jej najważniejszych elementów. To najlepiej odda packshot, a właściwie jego „odzieżowa” odmiana – zdjęcie na duchu.
Dzięki temu rodzajowi zdjęć produktowych możemy pokazać nie tylko sam wygląd elementu garderoby, ale także to, w jaki sposób układa się na ciele. I to bez angażowania modelek i modeli! Ciekawi cię, jak to możliwe? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł o zdjęciach na duchu, z którego dowiesz się, jak tworzymy takie produktowe kadry.



Aranżowane zdjęcia produktów
W dobrze rozpisanym planie treningowym znajdziemy ćwiczenia na różne partie mięśni. Dlatego, choć lubimy biel i minimalizm, nie możemy ograniczać się jedynie do nich. W naszej ofercie, oprócz packshotów, znajdziesz aranżowane zdjęcia produktow.
Z pomocą rekwizytów podkreślamy unikalne cechy fotografowanych przedmiotów. Weźmy, na przykład, catering dietetyczny. Jak twierdzi znana trenerka kobiet, odpowiednia dieta stanowi aż 70% sukcesu. Posiłki w pudełkach z pewnością są więc chętnie zamawiane przez sportowców. By twoja oferta wyróżniła się na tle innych, zdjęcia produktów muszą być wyjątkowe. Co powiesz więc na smakowitą aranżację dania w towarzystwie świeżych warzyw? Dorzućmy żywe kolory tła, jak zielony czy żółty, które dodatkowo przywołają skojarzenia ze świeżością i witalnością. Przepis na sukces gotowy!

Zdjęcia produktowe z modelką i modelem
Akcesoria sportowe niekiedy wymagają instrukcji korzystania. W tej roli doskonale sprawdzą się aranżowane zdjęcia produktowe z modelką. Patrząc na zdjęcie, klient od razu dowie się, jak używać danego sprzętu, dzięki czemu od razu zdecyduje, czy to przedmiot, którego szuka. Dodatkowo, nie będzie musiał przedzierać się przez gąszcz opisów, co może zachęcić go do zakupu.
Atrakcyjność lifestylowych kadrów zwiększa także dynamika, która pojawia się wraz z uwiecznionymi na zdjęciu ruchami modela czy modelki.





Profesjonalne zdjęcia produktowe
W fotografii produktowej, jak w sporcie, ważna jest technika i dbałość o szczegóły. Doskonale wiedzą to fotografowie z marszal.studio, którzy wykonają dla ciebie packshoty i aranżowane zdjęcia produktowe, zgodne z twoim planem. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiedzą, jak operować światłem, podkreślającym struktury i przestrzenność przedmiotów. Zadbają także o nasycone kolory, by prezentowały się równie wyjątkowo, jak w rzeczywistości. Więc jak? Dopisujesz nas do swojego planu?